Friday 14 October 2016

Pitte En Winste

Pitte en winste Wat is 'n Pip? Wanneer jy in gewigoptel, die algemene lingo van prestasie is pond: "Ek bank gedruk 150 pond vandag." Wanneer jy in die forex. die algemene lingo van prestasie is pitte. "Ek het 150 pitte wins op my laaste handel" of "My handel is gestop vandag en ek verloor 85 pitte." Ok, so wat is 'n pit? Pip is kort vir "persentasie in punt" of "prys rente punt," en dit is die kleinste inkrementele prys skuif wat 'n geldeenheid paar kan maak. Dit is die laaste desimale punt in wisselkoerse of munt pare. Afhangende van die konteks, dit is gewoonlik een basispunt 0,0001 in die geval van EUR / USD, GBD / USD, USD / CHF en 0,01 in die geval van dollar / JPY. Dit is maklik om te sien met voorbeelde. Hier is 'n 4-syfer makelaar byvoorbeeld: Let wel: Met 4 syfer makelaars, hierdie laaste desimale punt is 0,0001 vir die meeste munt pare, en 0,01 vir Jen gebaseer munt pare. Die verspreiding is 2 pitte (1,3504-1,3502 = 2) op hierdie demo Admiraal Markte. As die euro / dollar beweeg 1,3502-1,3503, sou dit verskuif EEN PIP. Handel Voorbeeld op euro / dollar:


No comments:

Post a Comment