Sunday 9 October 2016

Online - Beurs Robot

Lees dit voordat jy koop Dag Trading robot. Dag Trading robot Review Deur Ons Ondersoek Departement Hul Pitch of wat hul verkoop bladsy vertel ons? Eintlik Dag Trading robot is 'n robot wat groot hoeveelheid aandele te ontleed. Dit maak gebruik van die kompleks Kunsmatige Intelligensie kring wat die robot om self korrekte help. Baie-beurs robotte uit te voer die tegniese ontleding, maar Dag Trading robot is anders. Dit is nie net voer die tegniese ontleding maar dit is in staat om te leer uit sy fout. Dit tjeks en korrigeer sy eie voorspellings. So, die uitkoms is Dag Trading robot kan 'n voorraad te tel baie intelligent oorweging patrone, die toepassing van verskeie aanwysers en ander sulke parameters. Met so baie vooruitgang in die rekenaartegnologie, is dit moeilik om nie te stem met die logika van Dag Trading robot se verkoop bladsy. Na aansienlike verlies Ek sweer dat handel is 'n dobbelspel en vreemd is nooit in jou guns tel. Dit is my oortuiging totdat ek oor een van my vriende wat my vertel oor die handel pro stelsel kom. In die begin, was ek baie skepties daaroor. Ek het reeds verloor goeie bedrag van my hard verdiende geld en ek is nie bereid om 'n enkele sent weer verloor. So, ek my vriend 'n eenvoudige vraag te vra "hoeveel jy verdien het van hierdie stelsel?" In plaas van die beantwoording van my vraag, nooi sy my na haar huis om te sien hoe sy werk. Wel eerlik ek het geen voorneme van die besoek van haar huis nie, aangesien Ek glo dat dit sal mors van my tyd, maar ek hou van haar tee (sy maak dit gebruik van groen tee blare en ander eksotiese bestanddele) So het ons 'n afspraak en glo my dit het my lewe verander. Belangrikste kenmerke Dit is 'n nuusbrief om die Picks wat gegenereer word deur hul robot. ondersoek punte Daar is baie van die negatiewe terugvoer oor die optel van Stock Trading robot deur verskillende gebruikers en hulle het hul ervarings geplaas op verskillende forums. Afgesien van hierdie, het ons ondersoek met die verkope brief verlustig dat die verkope brief gee vals inligting. Byvoorbeeld, in hul verkope brief wat hulle duidelik genoem dat dr Robert Finn is wat verband hou met hulle. Maar die werklikheid is anders. Sien die volgende voorbeelde van hul sell bladsy Nou op die Stanford Universiteit webwerf is daar 'n Dr Robert Finn maar kom ons lees wat hy te sê het oor Stock Trading robot. Dit is beter om weg van hierdie nuusbrief hou. Ons ondersoek in na die Clickbank openbaar ook 'n hoë terugbetaling koers.


No comments:

Post a Comment