Wednesday 12 October 2016

Beurs Strategie Sagteware

Hierdie kort video wys jou hoe om 'n maandelikse inkomste met voorraad opsies te genereer. Die Investment ramp wat nie gebeur het Baie mense het onlangs oók deurloop in die mark. Miskien was jy een van hulle. Wat as daar is die handel strategieë wat uitstekende resultate in beide moed opgegee, af en sywaarts markte? Smart handelaars is besig met net hierdie met behulp opsie handel strategieë vir 'n konsekwente maandelikse inkomste. My Opsie Meester Inkomste sagteware sal jou help om presies dit te doen. Ek het gekyk na al die sagteware daar buite en die gevolgtrekking gekom dat die enigste manier om die data wat ek nodig het om die strategieë toe te pas kom korrek was om dit te programmeer myself. Sedert dit te doen, het ek besluit om hierdie sagteware met 'n paar mede-beleggers deel teen 'n billike prys. Hier is wat hierdie sagteware kan doen. Belê sonder vrees Selfs in HIERDIE Verlangend Times Vind 'n hoë waarskynlikheid debietorder verspreiding opsie ambagte daardie maand te werk in en maand uit. Hierdie eenvoudige strategie het 'n 24% jaarlikse opbrengs terwyl slegs belê in die mark 7 dae op 'n slag. Die inkomste-opsie Master sagteware bevind hierdie ambagte vinnig en maklik. Ek sal jou vertel hoe om die volledige reëls te kry vir hierdie strategie in 'n minuut, maar laat my toe om eers die yster Condor strategie te noem. Handel die Yster Condor vir 16% Maandelikse Inkomste Die yster Condor is 'n gewilde een vir verhandeling opsies vir inkomste. Die probleem is dat die meeste sagteware wat jy nie die inligting wat jy regtig nodig het om hierdie ambagte suksesvol gee nie. Die inkomste-opsie Meester doen, en doen dit met net een kliek. Jy sal onmiddellik het al die inligting wat jy nodig het om 'n goeie yster Condor handel te maak. 'N eenvoudige strategie wat ek jou sal wys wat 'n 16% per maand terugkeer. Dit word verduidelik in my bonus.


No comments:

Post a Comment