Friday 7 October 2016

Opsies Trader ( Marketwatch )

Opsies Trader (MarketWatch) Opsies Trader webwerf Nuusbrief review score: 73/100 Die Options Trader nuusbrief is geskryf deur Lawrence McMillan, 'n skrywer. Hy skryf Options as 'n strategiese belegging, wat 200,000 eksemplare verkoop. Hy is ook 'n portefeuljebestuurder van 'n heining fonds, sodat ek nie soos die feit dat hy is nie net 'n joernalis soos so baie van die nuusbrief skrywers is. Ten spyte van hierdie data, het ek gevind dat hierdie nuusbrief ontbreek vir 'n paar redes, sal ons hieronder bespreek. Wat kry jy met hierdie nuusbrief? 'N Weeklikse nuusbrief wat daarop aanspraak maak dat jy aksie idees gee oor opsies speel. Die nuusbrief beweer ook gefokus word op beginners, en leer hulle onderskeie dinge oor die markte opsies, terwyl op dieselfde tyd, hulle te help om geld te maak. Ek het gevind dat met 'n eenvoudige weeklikse uitgawes van die nuusbrief, wat baie van die idees was nie oor die huidige dinge gaan op die mark. In plaas daarvan, het hulle teoretiese idees, wat nie besonder gefokus op die gebeure en klimaat van vandag. Nog 'n ding wat ek gevind het ietwat onaanvaarbaar is dat die nuusbrief is slegs sowat opsies. In teenstelling met sommige van my gunsteling nuusbriewe wat jy daagliks idees oor alles gee belegging skuif staan ​​om die meeste geld te maak. weer opsies, of aandele of wat ook al .. So, in gedagte te hou as jy skryf vir die nuusbrief dat dit net opsies. Ek sal hierdie nuusbrief jubel oor die erkenning wat handel opsies ietwat ingewikkeld en moeilik om te verstaan ​​vir nuwelinge kan wees. Die nuusbrief het aan te spreek baie van wat kan potensieel verwarrende vir beginners, en op dieselfde tyd, spreek die ervare opsies handelaar ook. Die koste van die Options Trader nuusbrief is $ 99 per jaar, dus is dit bekostigbaar is. Maar net omdat jy kan bekostig om die 99 $ per jaar, beteken nie dit is goed bestee. Ek kan nie beveel hierdie nuusbrief, die wete dat daar ander dienste daar buite wat meer as net opsies dek, en die vrylating verskeie poste elke dag met inligting wat direk en onmiddellik aksie.


No comments:

Post a Comment